Zamówienie, który zostanie do nas wysłane, zostaje niezwłocznie przygotowane przez odpowiednie działy obsługi, w momencie gdy ostatnia usługa zostanie obsłużona, cała oferta zostaje wysłana. Klient otrzymuje maila z informacją o przygotowanej ofercie wraz z załącznikiem czyli ofertą w PDF (możliwe jest też przygotowanie oferty w języku angielskim).
![](https://www.e-delegacja.pl/wp-content/uploads/2022/02/obraz-5.png)
Kolejnym etapem procesu zamawiania jest wybór opcji, które klient dostał w ofercie, aby to zrobić należy zalogować się do systemu i zaklikać odpowiednie pola na formularzu. Na tym etapie poza wyborem można też zmienić parametry naszego zamówienia i poprosić o kolejną ofertę, można też skorzystać z wbudowanego komunikatora i dopytać bezpośrednio w systemie o szczegóły.
![](https://www.e-delegacja.pl/wp-content/uploads/2022/02/obraz-6-1024x669.png)
![](https://www.e-delegacja.pl/wp-content/uploads/2022/02/obraz-7-1024x392.png)
Klikając przycisk ZAPISZ potwierdzamy wybór oferty, informacja o wybraniu oferty trafia do naszych kasjerów, a oni w następstwie tego zakładają rezerwacji na wybrane usługi.
W przypadku gdy w systemie jest jeszcze ustawiona osoba potwierdzająca, która musi zaakceptować wybraną ofertę, to najpierw do niej trafia informacja o potrzebie akceptacji i dopiero po tej akceptacji informacja trafia do naszych kasjerów.
![](https://www.e-delegacja.pl/wp-content/uploads/2022/02/obraz-8-1024x819.png)
Po akceptacji oferty, kasjerzy zakładają rezerwacje, a niezbędne dokumenty podróży tj.vouchery, bilety, polisy itd. wprowadzają bezpośrednio w systemie, dzięki czemu klient może je pobrać i wydrukować lub mieć zawsze przy sobie w wersji elektronicznej, wystarczy że zaloguje się do systemu.
System DELEGACJE działa przez przeglądarkę, a strona jest w pełni przystosowana do używania na urządzeniach mobilnych.
![](https://www.e-delegacja.pl/wp-content/uploads/2022/02/obraz-9-1024x938.png)
Kolejnym etapem jest potwierdzenie wykupu, to że została założona rezerwacja nie jest tożsame z tym, że została opłacona, dlatego należy potwierdzić wykup lub ewentualnie odwołać zamówione usługi jeśli z jakiegoś powodu wyjazd jednak się nie odbędzie.
Anulowanie czy zmiana usług jest też możliwa później jednak nie ma gwarancji, że odbędzie się to w sposób całkowicie bezkosztowy.