Zamawianie usług turystycznych cz. 3

zamówienie, delegacje

Tworząc funkcjonalność zamówień w systemie DELEGACJE poza podstawowym celem czyli możliwością otrzymania kompleksowej oferty, staraliśmy się położyć duży nacisk na elastyczność i jak największą automatyzację całego procesu.

W związku z tym dodaliśmy kilka ciekawych i przydatnych opcji:

Dodatkowe parametry

Możliwość wprowadzenia do formularza zamówienia swoich parametrów. Takie rozwiązanie pomaga w przekazywaniu informacji dotyczących oferty w sposób ustandaryzowany, eliminując podawania takich informacji w komentarzu lub komunikatorze. Administrator firmy może ustalić też czy takie parametry są zawsze wymagana, tak by nie pominąć ważnych informacji, a dodatkowo aby przyśpieszyć proces wypełniania formularza może ustawić wartości domyślne każdego z parametrów.

Tematy wiadomości

Każdy klient może sam ustawić jak ma wyglądać temat wiadomości, które otrzymuje z systemu, korzystając z dostępnych tagów, wspomnianych wyżej parametrów oraz samodzielnie wprowadzonego tekstu.

Dostępne typy usług.

Administrator firmy ma możliwość wyboru z jakich usługi będą mogli skorzystać pracownicy oraz jakie opcje mają być domyślnie wybrane. Dodatkowo może ustawić czy ubezpieczenie ma być dodawane z automatu do każdej podróży.

Podział zamówienia

W przypadku gdy nie chcemy otrzymać kompleksowej oferty możemy podzielić ją i uzyskać oddzielny przepływ (wybór, akceptacja) dla każdego elementu zamówienia. Wystarczy na etapie tworzenia zamówienia zaznaczyć odpowiedni checkbox i podzielić zamówienie. Jest to szybsze rozwiązanie niż tworzeni kilku/kilkunastu odrębnych zamówień.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *